FAQ - Vanliga frågor & svar

Nedan har vi samlat svaren på de vanligaste frågorna som vi brukar få.

Hur blir jag medlem?

Allra smidigaste sättet att skaffa medlemskap är att gå in på fliken ”Bli Medlem”. Där kan du välja vilket medlemskap du vill ha och följer anvisningarna som kommer upp. När du är klar med registreringen kommer du får två separata mejl, ett välkomstmejl med info & ett mejl från Parakey som är vårt låssystem.

Behöver jag hämta ut en tagg eller passerkort när jag blivit medlem?

Nope. Vi jobbar helt digitalt med två olika appar.

Wondr, vår bokningsapp. Med Wondr checkar du in innan din träning och bokar dig på pass, massage, personlig träning eller laser.

Parakey, appen till dörren. När du blivit medlem kommer du få en digital nyckel skickad till dig via mejl, i mejlet finns en länk som kopplar appen i din telefon till vår dörr. PS om du inte fått mejlet, kolla skräpposten!

Kan jag träna en gång på gymmet utan att bli medlem?

Självklart! När du vill ha en engångsträning finns det två tillvägagångssätt.

Du kan köpa engångsträning via hemsidan och får i samband med det en digital nyckel som gäller för 1
gång, då betalar du genom hemsidan och checkar in vid ankomst.

Om du ska träna under bemannade tider kan du prata med personalen & betala genom Swish på plats.

Kan jag boka behandlingar/personlig träning även om jag inte är medlem?

Absolut! Man kan enkelt boka genom vår hemsida eller genom att kontakta oss via mejl eller telefon.

Jag vill avsluta mitt medlemskap, hur gör jag?

Om du vill avsluta ditt medlemskap skickar du iväg ett mejl till oss. OBS! Uppsägning av medlemskap ska ske minst 10 dagar innan nästkommande månadsdebitering sker, i annat fall sker debitering för nästkommande månad.